Педагогічне читання "Концепція гуманної педагогіки Шалви Амонашвілі
Щорічні педагогічні читання – це один із поштовхів для вчителів нашого освітнього закладу шукати і знаходити нові методи спілкування, виховання і навчання своїх учнів.
Які риси має виховувати в собі сучасний справжній Учитель, щоби бути на передовій навчально-виховного процесу, щоби донести своїм вихованцям глибинний духовний зміст існування будь-якої особистості?
21 жовтня на це та інші питання шукали відповіді учителі Йосипівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Маяківської сільської ради під час педагогічного читання «Концепція гуманної педагогіки Шалви Амонашвілі».
Педчитання відбулися під впливом ідей Маніфесту гуманної педагогіки. Важливість цих понять набуває все більшого значення у сучасному світі, попри технології, моду, прагматизм нинішнього періоду.
Поняття Духовності та Гуманності неможливо втілювати без Учителя, який сам має бути уособленням цих понять. Гуманна педагогіка орієнтована на особистість дитини, абсолютну відмову від авторитарної педагогіки. Закони вчителя: любити та розуміти дитину, наповнюватися оптимізмом до дитини.
У процесі підготовки до педчитання учителями закладу освіти були опрацьовані праці: «Истина школы», «Здравствуйте, дети!», «Единство цели» та інші. На їх основі підготовлено презентаційні виступи:
- «Основні принципи Ш.О.Амонашвілі крізь призму Нової української школи» (Погоролюк А.Л., вчитель початкових класів).
- «Ш.Амонашвілі – лицар Гуманної педагогіки» (Колопачко В.І., вчитель початкових класів).
- «Сучасні цифрові технології навчання на допомогу вчителю» (Немировська В.В., вчитель інформатики).
НУШ базується на постулатах вдатних педагогів. Сучасний вчитель повинен навчитися створювати та використовувати мультимедійний та інтерактивний контент, щоб зацікавити цифрове покоління учнів.
Тому ми сьогодні не тільки отримали інформацію щодо додаткових освітніх сервісів, а й намагалися практично застосувати web-сервіси у діяльності педагогічного працівника.
У рамках заходу педагоги створили колективний усний портрет сучасного вчителя, обговорили професійні компетентності, особистісні якості такого педагога та мотиваційні засоби для того, щоб бути Педагогом.
Після закінчення обговорення вчителі отримали Вислови Ш. Амонашвілі та перелік більш відомих web-сервісів.
Педагогічні читання пройшли з великим піднесенням учасників і залишили незабутні враження, які спонукають до роздумів, перегляду власних поглядів на дитину і своїх взаємовідносин з учнями.